Monday, July 13, 2009

Pemuda Mesti Sedia Memimpin Perubahan

Pemuda mesti bersedia memimpin perubahan kerana semua melihat Pas akan menerajui kepimpinan negara dalam jangka waktu yang terdekat. Pas yang membawa imej golongan yang mentaati Perintah Allah lebih diyakini dan dipercayai oleh kawan dan lawan.

Demikianlah ucapan Ketua Pemuda pas, Tn Hj Aminuddin Zulkipli dalam satu majlis Rehlah yang diadakan di Felda Besout 3. Majlis tersebut diadakan pada hari Jumaat (10 Julai 2009) yang lalu yang turut dihadiri oleh YDP Pas Tg Malim, AF Ustaz Mohd Tarmizi Abd Rahman serta beberapa pimpinan Pas Kawasan.

Majlis yang diadakan secara santai menyaksikan sambutan daripada pemuda-pemuda yang begitu meyakini Pas hadir beramai-ramai walaupun mereka masih belum menyertai mana-mana parti politik. Sebanyak 30 borang ahli baru juga diserahkan untuk diproses pada malam tersebut.

Suasana sambutan yang begitu bermakna kepada Pas memberi isyarat yang jelas bahawa Pas akan dapat menakluki DUN Slim pada pilihanraya akan datang, sama ada pilihanraya kecil, pilihanraya DUN Perak ataupun pilihanraya umum.

Gambar suasana menarik dapat dilihat di http://dpptmalim.blogspot.com

No comments: