Thursday, April 28, 2011

Perpaduan Pakatan Rakyat Menggusarkan UMNO-BN - DS Nizar


27 April -UMNO BN bersungguh-sungguh mengadakan fitnah bahawa Pakatan Rakyat yang didokong oleh Pas, PKR dan DAP sering bertelagah dalam menentukan sesuatu isu atau sering tidak sekata dalam menyatakan pendirian sesuatu isu. Media BN sering mengetengahkan putar belit fakta bagi menggambarkan keadaan yang tidak selesa itu. Akhirnya, mereka berharap Pakatan akan berpecah dan Umno BN dapat manfaatnya.

DS Nizar menambah, namun, usaha ini sebenarnya tidak akan berjaya kerana rakyat kini sedar akan segala tipudaya Umno BN dan mereka mengakui sukar untuk mempengaruhi terutama golongan yang mesra IT. Beliau berkata demikian ketika memberikan kuliah Maghrib di Surau Ehsaniah, Kampung Rasau, Slim River, malam tadi.

Terdahulu beliau bersama rombongan serta diiringi oleh YDP Pas Kawasan, Tn Hj Aminuddin Zulkipli serta barisan jawatankuasa telah menziarahi AF Ustaz Hashim Hamud yang terlantar sakit akibat kencing manis di rumahnya, di kampung Gapis.

Selesai memberikan kuliah Maghrib, beliau bergegas pula ke Tapah untuk memenuhi satu lagi jemputan ceramah.

Rata-rata penduduk yang ditemui menyatakan kegembiraan dapat bertemu DS Nizar Jamaluddin dan berdoa agar beliau terus dapat menerajui pemerintahan Perak selepas Pilihanraya Umum ke 13 nanti.

No comments: