Saturday, May 28, 2011

Pertemuan Penuh Ukhuwah Pimpinan PAS & PKR Tanjong Malim

Bergambar kenangan sejurus selepas perbincangan..

29 Mei 2011- Buat julung kali secara rasminya, pimpinan Pas Kawasan Tg Malim telah mengadakan pertemuan dengan pimpinan PKR Cabang Tanjong Malim. Pertemuan seramai 20 orang pimpinan ini telah diketuai oleh YDP Pas Tg Malim, Tn Hj Aminuddin Zulkipli bersama pimpinan Harian Pas Kawasan dan di pihak PKR diketuai oleh Naib Pengerusi Cabang PKR Tg Malim, Wan Zulkipli dan rombongan.



Perbincangan menjurus kepada perancangan bagi mengadakan program bersama dalam kawasan Tg Malim. Berbekalkan semangat ukhuwah yang tinggi daripada kedua-dua pihak pimpinan, perbincangan telah berlangsung dalam suasana penuh dengan kesediaan mengukuhkan lagi kerjasama yang sedia terjalin. Antara program terdekat yang dibincangkan akan dilaksanakan secara bersama ialah Majlis Makan Malam Pakatan Rakyat di Slim River.



Menurut YDP Pas Tg Malim, pembentukan sekretariat bagi melicinkan perjalanan Pakatan Rakyat di Tanjong Malim perlu disegerakan. Tambahnya lagi, matlamat yang satu untuk menjatuhkan Barisan Nasional dan memenangkan Pakatan Rakyat serta menawan Putrajaya bukanlah omong-omong kosong, tetapi ianya bersandarkan kepada fakta bahawa Pas dan Pakatan Rakyat memang bersedia untuk mengambil alih pentadbiran negara ini bagi memastikan kebajikan rakyat menjadi agenda utama untuk direalisasikan.



Majlis yang bermula sekitar jam 2.00 petang itu telah dilangsungkan di Pejabat Pas Kawasan Tg Malim, Bandar Baharu Slim River. Majlis berakhir sekitar jam 4.00 petang dengan pimpinan kedua-dua parti minum petang di sebuah restoran di Slim River.

Serius...Perbincangan dan bertukar-tukar fikiran

Menikmati jamuan selepas sesi pertemuan...

No comments: