Wednesday, May 6, 2009

Majlis Tahlil



Pas Kawasan menzahirkan Takziah atas kembalinya aktivis-aktivis Pas Kawasan Tanjung Malim dengan mengadakan Tahlil khas untuk mereka yang telah dijemput dahulu oleh Allah SWT. Antaranya Allayarham Pak Baha dan Pn Saadiah (Slim Village), Ust Kamaruddin Inin (Trolak Utara) dan ayah kepada Ust Adami (Sungkai)


Majlis tahlil bermula selepas Solat Maghrib dengan dipimpin oleh Mej. (B) Hj Shahabudin dan bersama mengaminkan doa yang dibaca oleh AF Ustaz Tarmizi Ab Rahman (YDP Pas Tg Malim)


Semua AJK Pas Kawasan, AJK Dewan Pemuda, Dewan Muslimat, Nisa' dan semua Ketua Cawangan bersama setiausaha Pas cawangan menghadiri majlis tersebut.


Semoga Allah mencucuri Rahmatnya ke atas roh mereka dan sekelian Muslimin dan Muslimat. Amin...

1 comment:

adi said...

Salam semua. Terima kasih diatas kesudian PAS kawasan TM mengadakan majlis tahlil untuk arwah ibu saya yg tercinta, allahyarhamah Pn. Hajjah Saadiah Binti Hj Abd Manaf yang telah pergi meninggalkan kita buat selama2nya pada Sabtu, 2hb May yg lalu. Moga Allah mencucuri rahmat keatas rohnya...alfatihah..

Terima kasih juga kepada petugas2sukarela PAS cawangan Slim Village Maju yg pada hari itu diketuai oleh En. Faizal (Awang) yang telah bertungkus lumus menyediakan tempat bersemadinya jenazah ibunda saya tercinta. Jasa kalian hanya Allah SWT yg dapat membalasnya.

Ucapan tkasih khas juga untuk Ust. Hj Din dan Ust. Mat katib yg telah sudi memimpin majlis tahlil selama 3 malam di rumah saya. terima kasih juga kepada jemaah masjid Slim Village yg sudi meghadiri majlis tersebut..

Tma kasih utk abg mael JKR yg memperkenalkan laman web ini..moga web ini akan terus berkembang seiring dgn berkembangnya PAS Tmalim..

wassalam...takbir takbir takbir!!!

adi